Den 6 december kommer vi att byta system. Det innebär att alla elever kommer få en ny elevcentral. Där kan man enkelt överskåda sina lektioner och saldo etc. Man kan bland annat betala för lektioner direkt via appen samt boka och avboka lektioner själv.

Den nya appen heter Elevcentralen (blå/turkos app). Första gången man loggar in skriver man sitt mobil nr och klickar sedan på glömt lösenord.

Dem som köpt bilpaket kommer även få tillgång till den nya appen med den digitala körkortsboken. Här finns all teori samt slut tester etc för att på bästa sätt lära sig teori delen och klara teoritestet. För elever utan paket kan man självklart ändå använda appen. Man prenumererar då i valfritt antal månader.

Appen heter Körkortsboken (blå/turkos app). Första gången du loggar in skriver du din mail och sen klicka på skapa nytt konto.